2013. október 14., hétfő

Csirkemell ételek - Egészség

Mire szolgál ez a CSIRKEMELL blog?

Amikor elindítottam a csirkemell recept blogot, az volt a célom, hogy egy helyen összegyűjtsek minél több csirkemelles receptet, hovatovább még arra is gondoltam, jó lenne az évből minél több hónapot lefedni csirkemell alapú ételekkel.


Csirkemell felhajtás

Mire ez a nagy csirkemell mizéria? Igen, anno elkezdtem komolyabban sportolni, mert úgy éreztem, kezdek elpunnyadni az irodai melótól. Az orvosok is folyamatosan hangsúlyozzák a mozgás és helyes étkezés fontosságát, nem is lenne ennyi betegség és kóros tünet, ha megfogadnánk tanácsaikat.
No, egy rövidke guglizás után képbe jöttem azzal, amit az orvosok már régóta tudnak, hogy a húsok között a csirkemell az egyik legegészségesebb.
Nekem kézenfekvőnek látszott, hogy ebbe az étkezési irányba mozduljak el, már csak azért is, mert nagyon szeretem a csirkemell ételek ízét. Szóval, ez volt az a pont, amikor a csirkemell betört az életembe. (El is kezdtem feltérképezni a legjobb (legolcsóbb) húsboltokat Budapest területén.)

Csirkemell mánia és csirkemelles fogyás

Sikerült a következetes csirkemell diétával 16 kilót leadnom 4 hónap alatt. Sőt, közben leszoktam a bagóról is (ami általában súlygyarapodást szokott előidézni, de egyszerűen meguntam a nemzeti dohánybolt keresést és letettem a cigit). Ekkor már határozottan megfogalmazódott bennem, hogy folytatnom kell ezt a diétát. A csirkemell diéta folytatásához viszont változatosságra volt szükségem (a csirkemelltől is be lehet sokallni jócskán, ezt a bodybuilderek is megmondhatják), ezért elkezdtem csirkemell recepteket gyűjtögetni.

Csirkemell recept rajongótábor

A csirkemell receptjeim híre futótűzként szaladt végig ismerősi hálózatomon, és hamar jöttek a kérések, hogy küldjek már mailben néhány csirkemell receptet. Ezt teljesítettem is a legtöbb esetben, de a végén már annyi kérés várt válaszra, hogy eldöntöttem, folyamatosan közzé teszem a csirkemell recept kollekciómat
Így született meg ez a csirkemell blog. Vicces, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése